tunaCooking - przepisy, jedzenie, desery, obady: PSIE MARCHEWKOWE CIACHA

PSIE MARCHEWKOWE CIACHA

By | 09:56 3 comments
Dziś podzielę się z Wami kolejnym przepisem na psie przekąski. Sama mam dwa Kundle i uwielbiam je rozpieszczać. Kilka dni temu dostałam wiadomość z prośbą o upieczenie psich ciastek na charytatywny świąteczny bazarek. Dochód z niego ma być przeznaczony na pomoc dla psów. Od razu się zgodziłam i tak powstała ta wersja psich przekąsek.

Kolejny raz testowałam je na psach moich i rodziców i wszystkie ciacha zostały wciągnięte jak do próżni, więc chyba trafiają w gusta czworonogów.
Oczywiście ciastka nie są karmą i nie zastąpią normalnego posiłku dla psa. Należy je traktować jak nagrodę i dozować rozsądnie.

W aukcji można wziąć udział tu: klik(facebook)

A czy Wy czasami gotujecie coś dla swoich zwierzaków?



PSIE MARCHEWKOWE CIACHA
1 marchewka
220g mąki
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka masła orzechowego




Piekarnik nagrzać do 180C.
Marchewkę obrać i zetrzeć na dużych oczkach tarki.
Wymieszać mąkę z proszkiem do pieczenia.
Dodać startą marchewkę, jajko i masło orzechowe.
Wyrobić z mieszanki ciasto, będzie elastyczne i łatwe do rozwałkowania.
Kulkę ciasta rozwałkować na grubość ok 5mm.
Powycinać ciasteczka i poukładać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Piec ok. 20 minut, aż lekko się zarumienią.
Wyjąć z piekarnika i wystudzić na kratce.







smacznego


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. Śliczne, godne wypiekania. Spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby moja rozpuszczona do granic możliwości psa takie zjadła, to pewnie musiałabym dodać kurczaczka z rosołku ;)
    Na Święta chcę upiec psich ciastek, mam nadzieję, że będą się cieszyły takim samym powodzeniem, jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki. Daj znać jak wyszły Twoje i wrzuć przepis na bloga, to też chętnie przetestuję na moich:)

      Usuń